Klanten service


• Verzending

Onze leveringen worden gedaan met DPD of Postnl. Zij bezorgen je bestelling overdag op het afleveradres dat je bij je order hebt ingevuld. Bij het afleveren kan er gevraagd worden om een handtekening ter bevestiging van de ontvangst.  Mocht je niet in staat zijn je order in ontvangst te nemen, dan laat men een notitie achter. Je kunt hiermee een nieuwe bezorgafspraak maken of je pakket ophalen bij het lokale depot.


• Verzendkosten
  

Wij hanteren vaste verzend- en orderkosten. Dit is €6,57. Zo kom je achteraf niet voor verrassingen te staan. 


• Bezorgen in het buitenland
    

Wij bezorgen ook in België. Hierbij brengen wij wel bezorg toeslag in rekening. Voor bezorgingen in België hanteren wij een vast bedrag, €10.70 per order.

Verzendkosten naar andere EU landen leveren wij op aanvraag. Neem hierover dus nog voordat je gaat bestellen, contact met ons op. 


• Levertijd 
  

Op voorraad zijnde artikelen worden zo snel mogelijk uitgeleverd. Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, is dan morgen in huis. Ook op zaterdag. Soms hebben wij een product niet op voorraad. Indien dit het geval is duurt de levering over het algemeen drie tot vijf werkdagen. Mocht de gemelde levertermijn worden overschreden, dan lichtten wij je hier tijdig over in.


• Het volgen van je order
    

Wanneer je order verzonden is ontvang je hier van ons een e-mail over met een track&trace nummer. Hiermee kun je ook een tijdvak zien, waarop je pakket kunt verwachten. Komt de levering niet goed uit, dan kun je via de vervoerder ook een andere datum doorgeven.

Garantie & defecten


• Het artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen. Kan ik het retour zenden?

Mocht een artikel onverhoopt niet aan je verwachting voldoen, dan heb je de mogelijkheid het artikel binnen veertien dagen te retourneren. Dit geldt voor voorraad artikelen.

Eventuele klachten over een door ons geleverd artikel, dienen binnen 14 dagen per email te worden ingediend. Wij zullen dan snel een passende oplossing bieden. 

• Het artikel is stuk. Hoe zit het met garantie?

Wij hanteren voor niet verbruiksartikelen een garantie van 1 jaar. Mocht er binnen deze garantietermijn (buiten je schuld om) een defect optreden aan het product, neem dan direct contact met ons op.

Je vraagt dan een garantie-aanvraag formulier aan via onze site.  

• Hoe kan ik een artikel retourneren?

Uw retour kun je aanmelden via de volgende link, klik hier>>